Thursday, May 3

心动心痛








昨天抽了第一口。
很臭。我还真的不喜欢。
我说我须要试我才知道有多臭。
借口吧。
所以,应该没有第二次了吧。
Image is one thing. Health is one thing.
总之,我真的不习惯也不喜欢就对了。
而且觉得很hypocrite,因为每次advice身旁的朋友不要抽太多。
自己如果不以身作则就不好啦。



已经连续两天没有出门了,只是去做公罢了。在家是最棒的省钱方法吧。

好想去WAkeboard,可是好像不便宜。Anyone wants to go Macritchie TreeTop Walk together?




Important dates -
7th May 4:30pm
TANK music showcase
Republic Poly

I need to go and I got no tickets! ;(


17th May
Kate Moss for Topshop
Queue 24 hours in advance




大家千万不要忘记下个星期天是母情节喔!
好了,我回去自闭了。

Just heard on radio some random guy have this rare condition which he gets a seven-year erection. Sigh, poor dude.

No comments: