Saturday, June 13

心淡

XI Thursday



Photobucket


Photobucket


I made orange-celery juice for breakfast. It's delicious but I think people rather trust mojojojo than me.


Photobucket


It's Thursday and this calls for a celebration at Ichiban Sushi. (I have every excuse to eat.)


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




I went home to bake for the sister, and then met up with my 神经婆 to thank her with helping me with my application. Since it has been so long since we met up, we must celebrate with food.



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


We ended up in some random void deck bitching about everything worthy, finishing her lights, with canned coconut juice.



不習慣

Photobucket





想不起
怎么会病到不分好歹
连受苦都甜美
我每日捱著不睬不理
但却捱不死
又去痴缠你
难道终此一生都要这么
不可争一口气
很谦卑只不过是我太过爱你
连自尊都忘记
跌到极麻木只好相信
又再爬得起
就会有转机
若我不懂憎你如何离别你
亦怕不会飞
由这一分钟开始计起春风秋雨间
恨我对你以半年时间慢慢的心淡
付清账单
平静的对你热度退减
一天一点伤心过这一百数十晚
大概也够我送我来回地狱又折返人间
春天分手秋天会习惯
苦冲开了便淡

限我对你以半年时间慢慢的心淡
说甚么再平反
只怕被迫一起更碍眼
往后这半年间
只爱自己虽说不太习惯
毕竟有限就当过关

No comments: